sobota, 28 lipca 2012

Halo ziemia, tu Sheridan

Słyszycie mnie? :P
Wreszcie i ja postanowiłem coś napisać. Najpierw jednak przeczytałem już tu napisane posty i szczególnie wpadł mi w oko ten o przezwiskach używanych przez Dużą na Rexa i tak sie zastanawiam, jak mnie przezywa... I wiecie co mi wyszło? :O Że to albo Paskuda albo Potworek :O I tylko dlatego, ze wskakuje na meble?? I zjadam sobie wszystko co w zasięgu ząbków? :O I, że szczekam na każdego psa?? Phi mówię, PHI! Ja się tak nie bawię! No sami powiedzcie, czy ja nie jestem aniołkiem? :D 
Aha! I kto powiedział, że laserki są tylko dla kotów? :P 

2 komentarze:

  1. za leniwy żeby się ruszyć to tylko łebkiem obracasz wkoło ???
    Łobuziaku ..... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaa??? Leniiiiwyyyyy?? Ani trochę!! To już był 3 filmik, zmęczyłem się bieganiem za tym. I troszkę się zniechęciłem, bo złapać się nie dało :P

    OdpowiedzUsuń