poniedziałek, 27 sierpnia 2012

To ja ;)

Duża się mięchem chami! Wszystko zamroziła :O Ale wywarkiem z niego zalewa nam suche. Mówię Wam, bez porównania! Pycha, zawsze znika dwa razy szybciej :D

A w ogólne, to Duża się udała z moim imieniem. Dzisiaj sobie dokładnie poczytałem co ono znaczy. 

Sheridan:


Pochodzenie: celtyckie


Znaczenie: nieokiełznany, nieposkromiony, dziki :D



Alternatywne pochodzenie: irlandzkie, galijskie




Duża mówi, że pasuje do mnie jak ulał :D I, że specjalnie wybierała takie. No mi się moje nowe (i już na zawsze) imię bardzo podoba :)

4 komentarze:

  1. Do owczarka pasuje :-)
    Myślałam przez moment ,że Duża sama ten wywar wypiła :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda? Też mi się podoba, właśnie szczególnie do owczarka :D
    Hahaha, nieee, wszystko dla psiaków :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Buhaha,ja tak samo pomyślałam,że DUża sobie eliksir młodości zapodała z mięcha ,buhaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu mówiłam że to imię idealnie do Ciebie pasuje :-)
    To teraz macie karmę suchą rosołową w mokrym wydaniu

    OdpowiedzUsuń